Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

τους τίναξε στον αέρα ο Μπότσιος!!!


Τετάρτη, 12 Νοέμβριος 2008
Αυτούς είδα στη Μονή Βατοπεδίου!...

Ρουσόπουλο, Αγγέλου, Δούκα, Τσαρτσιώνη, Ορφανό, Λινό, Βαρτσέλα, Προβόπουλο....Τι κατέθεσε επί λέξει ο Χριστόδουλος Μπότσιος για τους πολιτικούς, δικαστικούς και τον σημερινό διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος που έβλεπε στη Μονή Βατοπεδίου με τον Εφραίμ!.
Το καυτό απόσπασμα της κατάθεσης του Χριστόδουλου Μπότσιου (του Νομικού Συμβούλου του Κράτους στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης που υπέγραψε τις επίμαχες Γνωμοδοτήσεις) που κατονομάζει ποιους έβλεπε στη Μονή Βατοπεδίου, έχει ως εξής:
Μιχ. Καρχιμάκης: Είπατε ότι είχατε πάει στη Μονή Βατοπεδίου. Ποια περίοδο πήγατε, ποιες χρονολογίες;
Χριστ. Μπότσιος: Περίπου μια φορά το χρόνο πήγαινα. Το 2004, το 2005, το 2006 και το 2007. Κάπως έτσι. Δεν θυμάμαι ακριβείς ημερομηνίες.
Μιχ. Καρχιμάκης: Ποιους είδατε κατά τις επισκέψεις σας εκεί; Ποια πολιτικά πρόσωπα; Τον κ. Ρουσόπουλο τον είδατε;
Πρόεδρος (Χρ. Μαρκογιαννάκης): Είδατε πολιτικά πρόσωπα όταν πήγατε; Και δεύτερον ποια είδατε; Ετσι τίθεται το ερώτημα.
Χριστ. Μπότσιος: Πολιτικά πρόσωπα είδα.
Μιχ. Καρχιμάκης: Ποιους είδατε;
Χριστ. Μπότσιος: Χωρίς αξιολόγηση, έτσι όπως μου έρχονται στο νου να σας πω. Εχω δει τον κ. Δούκα. Τον κ. Ρουσόπουλο τον έχω δει. Τον κ. Αγγέλου τον έχω δει. Τον κ. Τσιαρτσιώνη, αν λέω καλά το όνομα του, τον εχω δει. Τον κ. Ορφανό τον έχω δει.
Χρ. Μαρκογιαννάκης; Τον κ. Προβόπουλο;
Χριστ. Μπότσιος: Τον κ. Προβόπουλο βεβαίως. Τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου τον κ. Λινό, τον κ. Βαρτσέλα, κάπως έτσι, δεν θυμάμαι άλλα ονόματα. Τον Γενικό Γραμματέα του υπ. Μακεδονίας - Θράκης τον κ. Νανίκα. Μπορεί να ξεχνάω και κανέναν τώρα. Δεν νομίζω να είδα άλλους.
Μιχ. Καρχιμάκης: Συνέπεσε να ήσαστε ή πήγατε μαζί;
Χριστ. Μπότσιος: Συνέπεσε. Κάποτε είχα ζητήσει να πάω Μεγάλη Εβδομάδα εκεί, γι' αυτό το λόγο είχα ζητήσει να πάω Μεγάλη Εβδομάδα και ήταν Κυριακή των Βαϊων εκεί ο κ. Ρουσόπουλος και ο κ. Αγγέλου.
Μιχ. Καρχιμάκης: Κυριακή των Βαϊων του 2007 προφανώς.
Χριστ. Μπότσιος: Ναι συνέπεσε να είμαι Κυριακή των Βαΐων του 2007 εκεί. Έγινε μια ξενάγηση εκεί στους χώρους και τίποτα άλλο. Μια καλημέρα είπαμε.
(από το press-gr)